171207 - Shut up and drive

image75

Ovanligt tidig morgon idag, upp vid halv 8. Inte lätt måste jga säga! Men när man är arbetssökande och inte har några tider att passa är det lätt att man sover lite längre på mornarna.

 

I alla fall, skälet till att jag masat mig upp är körskolan. Och jag är nervös.. En gång innan har jag kört på skolan, och det gick skit. Jag satt mig i bilen med det största självförtroendet, för jag hade ju kört i ett år hemma med pappa. Men Jag får inte ens igång bilen på körskolan och åkturen blir katastrof.. hoppas det går bättre idag!

 

Jeans : 70-tals inspererade, egendesignade!
Skärp: H&M
Topp: MQ bastopp


image69

Kommentarer
Postat av: krimm

snygga jeans! :O

2007-12-17 @ 16:44:52

Rösta på mig på Stylesarch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0