241107 - alll i want for christmas


image43

image40image25

 


Miu Miu väska - hel t underbar! Hade gjort min höst lite mer stylish!

 

ID smink - Har alltid velat prova och nu är det nog dags, dessa start kitten verkar awsome!





image42image41

Pentax digitalkamera ? samla minnen på bild är aldrig fel, och fotografera mina kläder skulle jag gärna gör,hjälpa bloggen på traven med bilder bilder det borde jag göra. Ja en digitalkamera behöver jag.

 

Presentkort på IKEA ? Som sagt kanske jag flyttar inom kort! Behöver nog inte förklara mer J




Kommentarer
Postat av: Sara

vet du vad den lilla saken som sitter på minneskortet heter.. kan den heta minneskorts läsare eller ngt sånt =) ?

2007-11-28 @ 20:32:20
URL: http://sapera.blogg.se/

Rösta på mig på Stylesarch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0