241107 - Festkappa på G

image46


Just nu håller jag på med en festkappa! En enkel a-linjeformad kappa som är avskuren med ett "band" mitt i mellan bysten och midjan. Jag syr den i svart tunt ylletyg och den ska fodras med ett skönt bomullsfoder + lite värmande mellanlägg.

 

Dold knäppning med tryckknappar och ingen krage!


 

Längs banden kommer jag fästa svarta swarovski stenar som är formade som trubbiga nitar. Kommer bli superballt!

 

 

Bild kommer snart! PLUS bilder på hela min kollektion :)











Kommentarer
Postat av: Tess @ Diva Lounge

kommer du sälja denna kappan sedan???

2007-11-24 @ 21:50:50
URL: http://divalounge.se
Postat av: Linda - iwillfavouryou.blogg.se

Tess: nej, denna kappan gör jag till mig själv (:

2007-11-25 @ 09:35:33
URL: http://www.iwillfavouryou.blogg.se
Postat av: Jenny

Vad kul att du är tillbaka. =)

2007-11-25 @ 15:57:44

Rösta på mig på Stylesarch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0