140208 - Hjärtedagen

 

image170

Jag har funderat de senaste dagarna. För att fundera har jag mycket tid åt nuförtiden. Jag funderar och funderar, drömmer och planerar. Men vad gör jag egentligen? Inte mycket.

 


För några veckor sedan började jag tappa inspirationen att blogga. Jag slutade läsa modemagasin, slutade gå upp i tid på morgonen och går nu omkring som en slufs hela dagarna. Jag känner mig som Peggy i våra värsta år som tittar på Oprah hela dagarna, fast hon är till och med snyggare klädd än jag.  Jag tappade helt min livs-känslan som den kreativa människa jag faktisk är. Jag brukar alltid ha massa bollar i luften och projekt jag vill genomföra.  Jag såg bloggandet som en av dagens höjdpunkter och illustrerade och skapade jämt. Var har energin tagit vägen? Jag sover ju bort hela dagarna? Men det är dags för förändring. Jag borde se min nu lediga tid som en chans att göra något! Läsa böcker, teckna och skapa!


Jag behöver bara lite inspiration! Och nu ska jag ut och leta efter den!


Glad alla hjärtans dag!

 


Kommentarer
Postat av: Gunnareline

Excellently, interesting and educational work! Your homepage looks really good and gives great information! Greetings from me! greetings

2009-08-06 @ 07:51:18
URL: http://gunnareline.blogspot.com

Rösta på mig på Stylesarch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0