200108 - grönt hår

image126
Idag blev det byte av hårfärg.

Från råttblond med sommarblond gräslig utväxt till mellanbrun/mörkblond. Jag hade gått och sugit på den karamellen ett bra tag och bestämde mig hastigt att göra det. Ombyte förnöjer brukar det väll heta!

Dock blev mina toppar en aning gröna, detta beror på saknat rött pigment och skadat hår. Men det löser jag snabbt med ett färgshampo eller guldtoning.

Men vad gör det, just nu jobbar jag på ett lager(: haha.
Temporärt !! Jag upprepar: TEMPORÄRT !

Tror jag ska testa Bumble and Bumbles färgshampo. Låter lovande!

Är Bumble and Bumble bra?



Kommentarer
Postat av: stine

men du ser jättebra ut ändå :)

2008-01-20 @ 19:36:37
URL: http://stineb.blogg.se
Postat av: Linda - iwillfavouryou.blogg.se

stine : tack så jättemycket :)

2008-01-20 @ 19:45:38
URL: http://iwillfavouryou.blogg.se
Postat av: bananen

sjukt snyggt!

2008-01-20 @ 20:54:18

Rösta på mig på Stylesarch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0