280708 - Visby

None

Hej!

 

här har det inte hänt så himla mycket den senaste tiden! Detta beror inte på att jag är på något sätt upptagen med annat, nej min blogg tappades helt enkelt bort när de skulle byta plattform. Men nu imorse fick jag ett glatt mail om att allt skulle vara på sin plats igen, hallelulja.

Annars har det inte hänt så mkt, jag jobbar och sliter i Visby som vanligt och är nu inne på min sista månad. Visby är underbart, utelivet är sjukt bra och vädret är perfekt. Härligt!

 

Häromveckan fyllde jag 20! Det firades med pompa och ståt på resturangen Elite i Visby, vilken kväll (:


Jag kom in på Nordisk designskola, Hurra! Av över 200 sökande fick både jag och min bästa vän Sofia en plats på modedesign. Tummen upp för oss (:


 Jag har fått en lägenhet, en trevlig etta med sovloft precis vid skolan! Helt perfekt!


 


Annars sitter jag just nu och är galet sjuk, vart det i flera veckor och nu har besöken på sjukhuset varit flera de senaste dagarna. Unnat mig tre dagars ledigt från jobbet, men nu får det räcka!


Återkommer, för nu kommer taxin strax!


Kram Linda


Kommentarer

Rösta på mig på Stylesarch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0