120508 - old friends

image232

I fredags var det första grillkvällen för året. Det var mysigt(:  Det var en liten privat tillställning med god mat och gott vin. Det hela slutade med en utekväll på björket. Stället sög lika mycket som det gjorde sist jag var där för nått halvår sen men vatusen, vi var i gott sällskap och rejält alkoholpåverkade. Det blir vad man gör det till (: Allt slutade såklart med att vi  stod utanför husporten och mofflade in pommes indränkta i sås med bara händerna.. det var kul.

 

Det känns konstigt att snart lämna detta mer eller mindre för gott. Det är inte platsen jag kommer sakna, mer närheten till de människor jag tycker om. Trots att vi alla bor på olika orter, har vi ändå en gemensam mötesplats, Hässleholm.

 

Så får det väll bli i framtiden med, men mycket mer sällan.



Kommentarer
Postat av: Tess Lounge | www.tesslounge.se

Glöm inte att länka till mig nu =)

(ser att du länkat till min modellsida (tess-s.com)

Kram // Tess .(fd. Tess-STyle.se)

2008-05-13 @ 11:48:02
URL: http://tesslounge.se
Postat av: Anonym

Wunderbar :D

2008-05-14 @ 15:15:22
Postat av: Karstenolivia

hey pete, great website, thanks so much for all your hard work on building and maintaining the wimpole therapeutics site. also thank you for your contribution to the clinic s magazine. keep up the good work.

2010-05-07 @ 10:54:57
URL: http://karstenolivia.3steps.com

Rösta på mig på Stylesarch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0