180208 - Industrimaskin ftw

image182


Dagen i Bilder. För idag har jag mest bara sytt. Några timmar åt mitt arbetsprov som snart är klart, och resten av tiden la jag på att böja sy en klänning jag skall ha på mig på en fest på lördag. Festen är för en vän som heter som fyllt år, men jag ser även det lite som en avskedsfest. Jag får tillfälle att festa en sista gång hemma och säga hejdå. För veckan därpå reser jag förhoppningsvis till Oslo med M & S.

Annras kör jag upp imorgon, jag är konstigt nog inte nervös. Det känns som om jag kommer fixa det. Men man ska ju inte bli stöddig, jag ska bara helt enkelt göra mitt bästa Annras kör jag upp imorgon, jag är konstigt nog inte nervös. Det känns som om jag kommer fixa det. Men man ska ju inte bli stöddig, jag ska bara helt enkelt göra mitt bästa 










image183image184

Kommentarer

Rösta på mig på Stylesarch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0