290208 - I min fantasi

image200

Datorer är inte alltid lätta att handskas med. Nu i några dagar har det inte funkat för mig att ladda upp bilder via blogg.se. Och jag har varit mäkta irriterad! Men nu idag förstod jag att det är formatet på mina JPG bilder som inte vill laddas upp :E Men när jag öppnar bilden i Paint, och sedan sparar om, då funka det. Sjukt konstigt och för knepigt, jag måste kurera min dator.

 


Nu i dagarna har jag tänkt på att öva upp mina skills i Adobe illustrator. Jag köpte en bok och satt mig ned för att plugga, och roligt är det! Det är så roligt att förverkliga drömmar! För det är ju det man gör! Man fantiserar ihop något i huvudet, och färdigställer det i en illustration. Just nu drömmer jag om att köpa ett par färgglada pjucks, men pengarna tryter så jag tecknade ett par i stället. Gula skor och brunbrända ben!  Oj så fint.

 


Nu fortsätter jag, Ciao.



Kommentarer
Postat av: The City

Vad duktig du blir! :)

2008-03-01 @ 11:13:11
URL: http://thecity.blogg.se
Postat av: elin

ett tips är att döpa bilderna så de heter xxxx.jpg
det där .jpg krävs oftast för att blogg.se ska fatta att det ÄR en jipegg :p

2008-03-02 @ 16:11:46
URL: http://modisten.blogg.se

Rösta på mig på Stylesarch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0