130108 - Burberry Prorsum Pre-fall<3

image122
Bild: style.com

Den 18 december visade Christopher Bailey Burberrys pre-fall kollektion för 2008. Kollektionen följde burberrys signaturstil och därför tilltalade den mig mycket.  Siluetten på plaggen var  lösare nedtill med ett  åtsittande liv upptill.

 

Tygerna: Vackra lugna material med mycket lyster och struktur. Ylleblandningar. Kvinnliga och stiliga färger. I love it!

 

Helheten: Väldigt Burberry och väldigt chickt! Smickrande skärningar med markerad midja och korta slimmade jackor. Färgvalen får mig att nästan längta efter höst (nästan). Den mörkblå/gråa är underbar.



Kommentarer
Postat av: Hemligheten bakom Kissies blogg

http://kissie.blogg.se/1200087255_min_vska_hittar_snart.html#comment

"Denna väska har jag nu beställt hem, så får se när den anländer! :)"

"Postat av: Sara
Guuud. Vilken snygg. Är det äkta?

Postat av: natalia
Var hardu beställt den ifrån?"

Kissie svarar: "Såklart, annars hade jag åkt till hötorget haha xD *elak* ska leta upp hemsidan så jag kan länka, gör det strax :) leta upp den på chanel bara, hittar inte tillbaks till den varan. Haha men kolla på chanel, fast det kanske inte heller är det lättaste? :P"

Kan jag vara till er hjälp kanske?
http://www.tradera.com/Ny_Chanel_vaska-auktion-55654319
Här har vi den. utropspris EN KRONA. Skynda fynda på kissies väska! Under budhistorik hittar vi även Kissie, Alexandra Nilsson, under traderanamnet alex_n.

"Postat av: Moa
Gud vad snygg :)
Hur mycket kostar den?"

Kissie svarar: "1600 kr (inte så farligt för den modellen inte)"

Precis, som ni ser i länken så var utropspriset en krona. Kissie har budat på 250-330 kronor ungefär.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Mytomani

2008-01-13 @ 18:37:50
Postat av: Tess @ Tess Style

dom byxorna var ju urläckra dom vill jag ha.

2008-01-14 @ 13:41:24
URL: http://tess-style.se

Rösta på mig på Stylesarch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0