221107 - Adidas hjärta Diesel

image38
I februari lanseras ett samarbete mellan Adidas och diesel. De är ett nytt jeansmärke som föds och det ska gå under namnet Adidas Originals Denim by Diesel. Den första kollektionen består av fyra jeansmodeller, två till dam och två till herr, i fyra olika tvättar.

Priserna varierar från 160 euro upp till 210 euro.

Jag är supernyfiken!
Älskar Adidas och väntar spänt på hur det ska se ut! Just nu bor jag i min gigantiska orangea adidashood som är storlek XL i herr. Kan inte bli skönare(: Jag är bekväm av mig helt enkelt.




Kommentarer
Postat av: -

woho, cant wait!

2007-11-22 @ 21:33:21
URL: http://www.xxox.blogg.se

Rösta på mig på Stylesarch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0