221107 - Linda goes gingerkid

image37
Nu har jag fått förfrågan att kanske sitta hårmodell, det lutar år rött och jag älksar ju rött hår! Jag älskar rött hår och fräknar. Som min mamma har, hon är så söt. Dessvärre fick jag bara ärva några få töntiga fräknar som alla samlade sig på näsan.. Och mitt råttfärgade stripiga hår måste komma från min släkt i finland.. Tack?

 Jag gillar det, men inte alla nyanser, det är en så svår balans mellan snyggt rött hår och taskigt morotshår som till slut ser ut som hö. För jag är blond i botten, och har väldigt svårt att behålla en snygg brun/röd färg.

Men jag vill ju så gärna? Fast när man sitter modell har man ju inget att säga till om direkt, kan bli crazy! Dessutom läste jag på aftonbladet om teorin att rött hår signalerar sexintresse! Så folk skulle se mig som en brunstig galning? För jag måste erkänna, de rödhåriga jag stött på har faktiskt ett intresse för sex, ligger det något i det?

Men, ombyte förnöjer?
Ska jag våga?


Kommentarer
Postat av: Lana

Ja, du borde verkligen göra det. Själv har jag haft rött hår, gosh, vad jag saknar mitt hår.

2007-11-22 @ 19:54:55
URL: http://lanastyle.blogg.se
Postat av: Sofi

http://mode.feber.se/feber/art/34553/vi_sker_en_beautyjunkie/

jobb för dig?

2007-11-23 @ 13:14:45
Postat av: milk

JA, jag älskar rött hår!

2007-11-25 @ 15:41:26
URL: http://imilk.blogg.se
Postat av: krimm

rött hår är sjukt snyggt och utstrålar självsäkerhet enligt mej.

2007-12-11 @ 11:28:58

Rösta på mig på Stylesarch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0