140208 - work work

image171

Något jag faktisk gör om dagarna är att arbeta på ett arbetsprov jag skall skicka in om några dagar. Det är en mindre ?kollektion? till både herr och dam. Jag valde att göra ett projekt i Adobe illustrator eftersom detta program används flitigt inom modebranschen. 5 plagg till herr och 5 plagg till dam. Slutligen sätter jag ihop dem i en PDF fil med matchande design. Jag valde att använda ?mig själv? som grund faktiskt. Sparar lite tid och väldigt lätt att arbeta efter. Deadline är den 25:e och jag känner mig faktiskt lite pressad! Jag vill göra mitt yttersta, allt skall vara perfekt när jag skickar in det.


Det här jobbet är en big-deal för mig. Men chanserna är inte så stora. Men jag är i alla fall en av de sista uttagna, det är jag nöjd med.


Önska mig lycka till (:


Kommentarer
Postat av: Vera

Det ser jättebra ut. Får mig att tänka på Miu Miu´s fina klänning.
Lycka till!

2008-02-14 @ 19:17:27
URL: http://verasvarld.blogspot.com/
Postat av: Linda - iwillfavouryou.blogg.se

Vera : tack, ja insperationen kommer från alla vackra modevisningar jag ser på style.com! Love it

2008-02-14 @ 19:23:40
URL: http://iwillfavouryou.blogg.se
Postat av: johanna

åh, du verkar jätteduktig ju. Jag har också det programmet men fattar inte så mycket. ska nog sitta nån dag och försöka lära mig det. kan du inte visa en kort liten film hur du gör. tex den bilden du har skissat av ansiktet. jättecoolt tycker jag det blir, och skulle vara supersnällt. skriv ett mejl till min blogg eller mejladressen. Ha det bra, kram

2009-01-02 @ 18:59:03
URL: http://johannafalk.devote.se

Rösta på mig på Stylesarch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0