100108 - Tråkig dag

image117

Dagen idag har gått snabbt. Jag hade körlektion tidigt, efter det pluggade jag på teorin i några timmar i väntan på att Anna, min textilhuset-syster som skulle bli klar i skolan. Vi möttes över en te och där jag skulle överlåta mitt mobila bredband till henne. Fick agera datanörd och lära henne om pinkoder och nätverksanslutningar! Några timmar och flera samtal senare så (tror jag ) har hon fått det att funka.

 

Nu har jag uppskrivning på onsdag, och jag ska plugga som en idiot. Finns inte en chans att jag ska kugga. Eftersom jag har planer på att lämna min hemort så vill jag ha klart det så fort som möjligt.


Annars har det varit en ganska tråkig dag hitintills. Fast nu sitter jag och letar upp alla intagningar och arbetsprover som skall göras till de designskolor jag ska söka i höst. Blir mycket inspirerad och vill börja på en gång! Jag längtar efter att plugga!

 


Kommentarer
Postat av: anna

jodå nu surfar ja runt på internet vågorna ska du veta ;P

2008-01-10 @ 21:58:24
Postat av: Augusthedda

Spirits are speaking in my dreams and other ways

2009-03-17 @ 12:07:48
URL: http://augusthedda.myblog.es

Rösta på mig på Stylesarch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0