300108- Valenino

image165



image164

Favoritplagg från våren hos Valentino

1. Den blommiga koftan är ju helt underbar! Utstrålar sommar och romantik. Ett plagg som gör en outfit till ett konstverk.

2. I kollektionen dominerar blommorna, i alla möjliga former. Den svarta eleganta klänningen tilltalar mig mycket. Den blomsterbeklädda kjolen, det transparanta tyget och det nästan slarvigt fästa skärpet.

3. Klänningen till höger är en pärla, Storblommigt skall det v ara. Men småblommigt funkar lika bra(: Jag sitter och funderar på mönsterkonstruktionen i klänningen, knepigt med den sneda skärningen. Men ack så läcker! Hatten fick följa med, för den är ju så ball! Jag ska börja använda hatt som de där föråldrade prinsessorna här i norden. Jag & Lilian!




Kommentarer

Rösta på mig på Stylesarch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0