010308 - övning ger färdighet

378221-203

Jag har som sagt lagt denna helg åt att ?utbilda? mig mer i adobe illustrator. Bilden ovan visar vad jag håller på med just nu. Försöker lära mig att teckna av ansikten. Lite likt är det va?


Jag har samlat alla mina någonsin sparade MP3 filer i en enda stor gigantisk playlist, och det blev en jävla blandning. Jag hör nog till den sorten som inte har någon speciell musiksmak, men det betyder inte att jag inte är intresserad av musik. Jag gillar allt liksom. Jag lyssnar på allt från 60-tal till rock och Electro. Det är samma sak med mitt intresse för kläder, jag gillar alla sorters stilar. Jag kanske inte klär i allt, men jag kan gilla det på rätt person.


Några av mina älsklingslåtar genom åren:

 Bob Dylan ? Hurricane
Radiohead - Creep
Coldplay ? Hardest part
Slagsmålsklubben - Sponsored By Destiny
Lars Winnerbäck ? Kom änglar
Dan's Home Grown -My Constantine

Vilken är er absoluta favoritlåt?

 



Kommentarer
Postat av: johanna

Lasse. Han är bäst! kan inte du göra en video om hur du gör en sån skiss på bilden ovan? och skicka till min mejl. skulle vart jättesnällt.

2009-01-08 @ 16:08:51
URL: http://johannafalk.devote.se

Rösta på mig på Stylesarch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0