120508 - I do

 

image226

 

Sommarlista

  • Semestra med vännerna en vecka i mitt hus på gotland, springa topless och äta jordgubbar hela dagarna.
  • Fylla 20 och ha en megafest i Visby.
  • Rida längst havskanten i Fröjel på hästar jag känt sen jag var liten.
  • Bli överlyckig över antagningsbeskeden (hoppas )
  • Gå in på kallis och äntligen ha åldern inne, men gå därifrån 5 minuter senare och tycka det är lika överskattat som alltid.
  • Äta på Effes så jag sprängs
  • Vara tacksam för solen varje dag.
  • Hålla i pengarna, den som spar den har (:
  • Njuta av en underbar sommar med mina två bästa vänner på en plats som ligger mig närmast om hjärtat, Gotland.

Den 4:e Juni åker vi. jag längtar!
Vad ska ni göra i sommar?

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag har precis bestämt mig för att skita i mitt astråkiga sommarjobb som jag haft sedan 2002 och njuta av sommaren istället. Även om det blir färre kronor på kontot så kommer jag må så mycket bättre av att ha lite semester.

Du frågade var mina byxor med hög midja kom från; de är från Ellos, eller om det var Josefssons, men det är ju samma sak.

2008-05-12 @ 11:25:42
URL: http://stillnatljus.blogg.se
Postat av: linda - iwillfavouryou.se

Åsa: Åh vad underbart, jag vill också bara slappa, sola och äta gott genom hela sommaren! Men jag måste jobba 6 dagar i veckan :P Fast behöver pengarna till pluggandet i höst!

2008-05-12 @ 11:54:13
URL: http://www.iwillfavouryou.se/

Rösta på mig på Stylesarch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0