160508 - what's cooking

image243

Bakform - Ska jag bjuda på någon sorts torr kaka vill jag att de i alla fall ser fina ut (:
Disktrasa - Allt som kan göra städning roligare vill jag ha ^^
Kakfat - Presentation är A och O (:

Jag är väll ganksa larvig, men jag ÄLSKAR att baka och laga mat. Mitt sett att se på  att baka är kanske lite snevriden.. Jag älskar att baka,dekorera och kladda. Jag älskar att se på matlagningsprogram om bakning och att läsa böcker. Men ätandet är inte min njutning! Jag bakar inte pga av en längtan att få äta sötsaker, jag bakar för att jag tycker det är kul. Min tillfredställning är snarare den visuella (: Själklart tycker jag det är gott, men jag bakar gärna och bjuder bort det mesta :P

Två bloggar ni inte får missa:
cupcakestakethecake
och..
chocolatechipped




Kommentarer
Postat av: J O H A N N A

Jag köpte exakt lika kakform i silikon på rösta. Lite billigare, 40 kronor jämfört med runt 300 :-)

Ha en bra kväll!

2008-05-25 @ 21:47:26
URL: http://JORYDBERG.blogg.se
Postat av: lovisa

Åh så söta =)

2008-06-04 @ 18:31:14
URL: http://lovisasord.blogg.se

Rösta på mig på Stylesarch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0